ZDARMA odesíláme objednávky po ČR nad 4000,- Kč bez DPH (PPL, DPD)

ZDARMA odesíláme objednávky po Praze nad 8000,- bez DPH (kurýr)

0 Kč

Mitsubishi Outlander je vybaven 2 typy vstřikovačů Denso

VÁŽENÍ SERVISNÍ PARTNEŘI, z nám neznámých důvodů mohou a jsou vozy Mitsubishi vybaveny 2 druhy vstřikovačů.

Vozy Lancer, ASX jsou vybaveny vstřikovači 295050-0120 které jsou určeny pro motor 4N13, tedy motor o objemu 1,8 ltr. (1,8 DI-D). Tady je to jednoznačné a nedá se nic splést.

Vozy Outlander jsou vybaveny vstřikovači 295050-0340 které jsou určeny pro motor 4N14, tedy motor o objemu 2,2 ltr. (2,2 DI-D). Tady to ale jednoznačné není protože:

Vozy Outlander mohou být též vybaveny vstřikovači 295050-0120 za normálních okolností určené pro menší motor 1,8 DI-D (4N13).

Mitsubishi již motor 4N13 nevyrábí, vyrábí pouze motor 4N14 2,2 DI-D a 4N15 2,4 DI-D.

Je možné, že Mitsubishi nalezlo cestu jak "spotřebovat" již vyrobené vstřikovace pro již nevyráběný motor 4N13. Řídící jednotka byla přeprogramována na použití vstřikovačů 295050-0120, od kterých se vyžaduje pouze výkon 110 kW a ne 132 kW jako to bylo dříve vyžadováno od vstřikovačů 295050-0340. Je také možné, že motory s výkonem 132 kW se stále vyrábějí. Výkonově by to odpovídalo - "slabší" vstřikovače 295050-0120  pro 110 kW a "silnější|" vstřikovače pro 132 kW.

PŘI MONTÁŽÁ ALE VLASTNĚ UŽ PŘI OBJEDNÁNÍ SE MUSÍTE PODÍVAT JAKÉ VSTŘIKOVAČE JSOU NA MOTORU NAMONTOVÁNY, čemuž bude odpovídat naladění řídící jednotky. Pokud budou v motoru Otlanderu vstřikovače 295050-0120 a Vy si omylem objednáte 295050-0340, bude mít řídící jednotka problém s "ID" vstřikovače, a naopak ............. Bohužel ve vyhledávačích nebývají rozlišeny verze s výkonem 110 kW a 132 kW.

Co se týče motorů, vozy ASX byly v minulosti vybaveny motorem 4N13, vozy Outlander vždy pouze motorem 4N14. Nyní mohou být vozy ASX vybaveny i motorem 4N14, protože motor 4N13 už se několik let nevyrábí. Vozyx ASX se dodávají s jediným výkonem a to se 110 kW se vstřikovači 295050-0120.

Individuální ceny pro registrované

Rychlé dodávky již od 24 hodin

Osobní přístup ne jen přes internet

Technická podpora i za přímé účasti výrobců

Čekejte prosím...

Vážení zákazníci, servisní a obchodní partneři,

s potěšením Vám sdělujeme že od 1.8.2025 budou v T.A.D. Praha, s.r.o. probíhat individuální ukázky 3 typů stanic Carbon Zapp.

1 - CTBR - zcela nová kompaktní zkušební stanice CTBR pro testy vstřikovačů common rail diesel

2 - GTBR - zkušební stanice GTBR pro testy benzínových vstřikovačů GDI

3 - MTBR/PTBR - kombinovaná zkušební stanice MTBR pro testy čerpadel CR, vstřikovačů CR diesel, s příslušenstvím pro testy vstřikovačů GDI-CR a vstřikovačů GDI-PD, pro testy čerpadel GDI-CR, čerpadel GDI-PD. Užitečné je kombinovat Carbon Zapp MTBR s vačkovou nástavbou HK1400 Hartridge pro automatické testy vstřikovačů EUI-PD. (PTBR je verze stanice MTBR pouze pro testy čerpadel).

Chtěli bychom Vás upozornit, že v roce 2017 činily systémy common rail ve vozovém parku EU kolem 50%. Zbytek byla kombinace benzínového nepřímého vstřikování a jen malé procento vozidel bylo osazeno vstřikováním typu GDI. Jakkoli jsou tyto vstřikovací systémy benzínu stále ještě mladé a relativně málo poruchové, počty narůstají dramaticky a nepřímé vstřikování prakticky vymizelo. Takže v roce 2025 zde máme asi 35% dieselů s common railem (statistiky EU jsou hrubě nepřesné, protože všechno možné zařazují do hybridů) a celých 65%, možná víc (ze spalovacího portfolia) jsou benzíny GDI. Kdo chvilku stál a ignnoroval GDI benzíny, může zůstat stát opodál. I proto Vám s potěšením předvedeme stanic GTBR pro testy GDI.

Od 1.8.2025 se můžete objednat na tel. čísle : 604383646.

Těšíme se na Vás !!!

Zdraví Vás, tým T.A.D. Praha, s.r.o.

Zavřít a příště nezobrazovat