Mitsubishi Outlander je vybaven 2 typy vstřikovačů Denso

VÁŽENÍ SERVISNÍ PARTNEŘI, z nám neznámých důvodů mohou a jsou vozy Mitsubishi vybaveny 2 druhy vstřikovačů.

Vozy Lancer, ASX jsou vybaveny vstřikovači 295050-0120 které jsou určeny pro motor 4N13, tedy motor o objemu 1,8 ltr. (1,8 DI-D). Tady je to jednoznačné a nedá se nic splést.

Vozy Outlander jsou vybaveny vstřikovači 295050-0340 které jsou určeny pro motor 4N14, tedy motor o objemu 2,2 ltr. (2,2 DI-D). Tady to ale jednoznačné není protože:

Vozy Outlander mohou být též vybaveny vstřikovači 295050-0120 za normálních okolností určené pro menší motor 1,8 DI-D (4N13).

Mitsubishi již motor 4N13 nevyrábí, vyrábí pouze motor 4N14 2,2 DI-D a 4N15 2,4 DI-D.

Je možné, že Mitsubishi nalezlo cestu jak "spotřebovat" již vyrobené vstřikovace pro již nevyráběný motor 4N13. Řídící jednotka byla přeprogramována na použití vstřikovačů 295050-0120, od kterých se vyžaduje pouze výkon 110 kW a ne 132 kW jako to bylo dříve vyžadováno od vstřikovačů 295050-0340. Je také možné, že motory s výkonem 132 kW se stále vyrábějí. Výkonově by to odpovídalo - "slabší" vstřikovače 295050-0120  pro 110 kW a "silnější|" vstřikovače pro 132 kW.

PŘI MONTÁŽÁ ALE VLASTNĚ UŽ PŘI OBJEDNÁNÍ SE MUSÍTE PODÍVAT JAKÉ VSTŘIKOVAČE JSOU NA MOTORU NAMONTOVÁNY, čemuž bude odpovídat naladění řídící jednotky. Pokud budou v motoru Otlanderu vstřikovače 295050-0120 a Vy si omylem objednáte 295050-0340, bude mít řídící jednotka problém s "ID" vstřikovače, a naopak ............. Bohužel ve vyhledávačích nebývají rozlišeny verze s výkonem 110 kW a 132 kW.

Co se týče motorů, vozy ASX byly v minulosti vybaveny motorem 4N13, vozy Outlander vždy pouze motorem 4N14. Nyní mohou být vozy ASX vybaveny i motorem 4N14, protože motor 4N13 už se několik let nevyrábí. Vozyx ASX se dodávají s jediným výkonem a to se 110 kW se vstřikovači 295050-0120.

Čekejte prosím...