Jakkoli EU dělá vše možné i nemožné ke zničení spalovacích motorů, jmenovitě pak dieselů, reálný život jde dál, jako karavana, která se nezastavitelně posouvá, i když psi z EP a EK štěkají. Přinášíme Vám přehled nových vznětových motorů, kterými výrobci reagují na přehnané emisní požadavky EP, EK a členských vlád zemí, ve které se automobily NEVYRÁBĚJÍ.
FORD:
1,5 TDCi (vstřikovací soustava Bosch common rail)
2,0 TDCi (vstřikovací soustava Continental common rail)
VOLKSWAGEN (Škoda, Audi, Seat)
1,6 TDI inovovaný (vstřikovací soustava Delphi)
2,0 TDI s podporou elektromotoru (mild hybrid) - vstřikovací soustava Bosch common rail
RENAULT (Dacia, Nissan, Mitsubishi)
1,5 dCi inovovaný (vstřikovací soustava Continental common rail) s podporou elektromobilu
1,7 dCi (vstřikovací soustava Bosch common rail) s lpodporou elektromobilu
2,0 dCi (odvozený nově z motoru 2,3 dCi) - vstřikovací soustava Bosch common rail
MAZDA
1,8 Skdy-D i-ART (vstřikovací soustava Denso)
2,2 Sky-D i-ART (vstřikovací soustava Denso)
HYUNDAI-KIA
1,6 CRDI s podporou elektromotoru (vstřikovací soustava Continental common rail)
2,0 CRDI s podporou elektromotoru (vstřikovací soustava Boschl common rail)
PEUGEOT-CITROËN-OPEL
1,5 HDI (vstřikovací soustava Bosch common rail)
2,0 HDI (vstřikovací soustava Delphi common rail)
MERCEDES-BENZ
1,5 CDI inovovaný (vstřikovací soustava Continental common rail) s podporou elektromobilu
1,6 CDI (vstřikovací soustava Bosch common rail)
2,0 CDI (vstřikovací soustava Bosch common rail) - s podporou plug-in hybridu
3,0 CDI nový řadový 6-válec OM656 - vstřikovací soustava Bosch common rail
VOLVO
2,0 D (vstřikovací soustava Denso i-ART)
FIAT
inovace stávajících motorů 1,6/2,0/2,3 (vstřikovací soustavy Bosch common rail)
BMW
inovace stávajících motorů 1,5/2,0/3,0 (vstřikovací soustavy Bosch common rail)
JAGUAR / LAND ROVER
inovace stávajících motorů 2,0/3,0/4,4 (vstřikovací soustavy Bosch common rail)
TOYOTA
inovace stávajících mmotorů 2,0/2,4/2,8 D4-D (vstřikovací soustavy Delphi a Denso)
MITSUBISHI
je součástí skupiny Nissan/Renault a tím pádem budou motory Mitsubishi 1,8/2,2/2,4 postupně nahrazovány "aliančními" motory DI-D 1,5/1,7/2,0/2,3
Novinkou je zástavba 6-válcových 3-litrových dieselových motorů do velkých amerických pick-upů, se kterými se kistě potkáte při individuálním dovozu. (Ford F-150/250/350, RAM 1500/2500, GM Silverado)
Individuální ceny pro registrované
Rychlé dodávky již od 24 hodin
Osobní přístup ne jen přes internet
Technická podpora i za přímé účasti výrobců
V pracovních dnech Po-Čt: 7:30–16:00, Pá: 7:30–15:00 hod
POZVÁNKA
Vážený servisní, obchodní partnere,
nahromadily se novinky, se kterými bychom Vás chtěli seznámit.
Ve dnech 13., 14., a 15. května 2024 budou u nás na firmě probíhat konferenční dny, kdy se můžete přihlásit na jeden ze 3 dnů.
Pokud tedy budete mít zájem, kontaktuje nás prosím na e-mail tad1@tadpraha.cz nebo volejte :
pí Eva Kohoutová, Tel : 604 383 646.
Každý den poběží stejný program.
Denní kapacita je omezena na 12 osob.
Pozvaní budou rozděleni do 2 skupin, jedna bude sledovat praktické ukázky na stanicích MTB-R, CRI-PRO a nářadí SRN, druhá bude sledovat prezentaci zástupců firem Denso, Delphi, Hartridge, Carbon-Zapp, SRN a STAR.
09:30 Zahájení s občerstvením a kávou
10:00 Program obou skupin
12:30 Oběd formou bufetu
15:00 Diskuze, ukončení denního programu
Po delší době se těšíme opět na setkání s Vámi !!!
Se srdečným pozdravem,
Kolektiv společnosti T.A.D. Praha, s.r.o.