Nové dieselové motory pro rok 2019

Jakkoli EU dělá vše možné i nemožné ke zničení spalovacích motorů, jmenovitě pak dieselů, reálný život jde dál, jako karavana, která se nezastavitelně posouvá, i když psi z EP a EK štěkají. Přinášíme Vám přehled nových vznětových motorů, kterými výrobci reagují na přehnané emisní požadavky EP, EK a členských vlád zemí, ve které se automobily NEVYRÁBĚJÍ.

FORD:

1,5 TDCi (vstřikovací soustava Bosch common rail)

2,0 TDCi (vstřikovací soustava Continental common rail)

VOLKSWAGEN (Škoda, Audi, Seat)

1,6 TDI inovovaný (vstřikovací soustava Delphi)

2,0 TDI s podporou elektromotoru (mild hybrid) - vstřikovací soustava Bosch common rail

RENAULT (Dacia, Nissan, Mitsubishi)

1,5 dCi inovovaný (vstřikovací soustava Continental common rail) s podporou elektromobilu

1,7 dCi (vstřikovací soustava Bosch common rail) s lpodporou elektromobilu

2,0 dCi (odvozený nově z motoru 2,3 dCi) - vstřikovací soustava Bosch common rail

MAZDA

1,8 Skdy-D i-ART (vstřikovací soustava Denso)

2,2 Sky-D i-ART (vstřikovací soustava Denso)

HYUNDAI-KIA

1,6 CRDI s podporou elektromotoru (vstřikovací soustava Continental common rail)

2,0 CRDI s podporou elektromotoru (vstřikovací soustava Boschl common rail)

PEUGEOT-CITROËN-OPEL

1,5 HDI (vstřikovací soustava Bosch common rail)

2,0 HDI (vstřikovací soustava Delphi common rail)

MERCEDES-BENZ

1,5 CDI inovovaný (vstřikovací soustava Continental common rail) s podporou elektromobilu

1,6 CDI (vstřikovací soustava Bosch common rail)

2,0 CDI (vstřikovací soustava Bosch common rail) - s podporou plug-in hybridu

3,0 CDI nový řadový 6-válec OM656 - vstřikovací soustava Bosch common rail

VOLVO

2,0 D (vstřikovací soustava Denso i-ART)

FIAT

inovace stávajících motorů 1,6/2,0/2,3 (vstřikovací soustavy Bosch common rail)

BMW

inovace stávajících motorů 1,5/2,0/3,0 (vstřikovací soustavy Bosch common rail)

JAGUAR / LAND ROVER

inovace stávajících motorů 2,0/3,0/4,4 (vstřikovací soustavy Bosch common rail)

TOYOTA

inovace stávajících mmotorů 2,0/2,4/2,8 D4-D (vstřikovací soustavy Delphi a Denso)

MITSUBISHI

je součástí skupiny Nissan/Renault a tím pádem budou motory Mitsubishi 1,8/2,2/2,4 postupně nahrazovány "aliančními" motory DI-D 1,5/1,7/2,0/2,3

Novinkou je zástavba 6-válcových 3-litrových dieselových motorů do velkých amerických pick-upů, se kterými se kistě potkáte při individuálním dovozu. (Ford F-150/250/350, RAM 1500/2500, GM Silverado)

Čekejte prosím...